–Wasz oddział znajduje się w centrum miasta, w pięknym zabytkowym budynku. Co jeszcze oprócz miłej atmosfery oferujecie klientom?
– Oczywiście komfort w postaci dużego, bezpłatnego parkingu oraz kącika dla najmłodszych. W naszym oddziale czeka zespół profesjonalistów, dla których priorytetem jest POMOC w sprawie, z którą klienci się do nas zgłoszą. Każdego dnia z zaangażowaniem i empatią, poszukujemy dla nich najlepszych rozwiązań.
– Czy pandemia wpłynęła na sposób działania PZU?
– Czas pandemii pokazał, jak bardzo bezbronni jesteśmy w obliczu niespodziewanych i trudnych zdarzeń. Warte podkreślenia jest, że od samego początku trwania pandemii nasz oddział był i jest otwarty, a my obsługujemy w nim naszych klientów. W trosce o wspólne bezpieczeństwo naszych pracowników oraz klientów w oddziale zachowane są wszelkie wymagane środki bezpieczeństwa związane z sytuacją epidemiologiczną. Dostosowaliśmy się do potrzeb rynkowych, dlatego nasi klienci mogą także liczyć na rozmowę czy obsługę w formie zdalnej.
– Czy w ramach jednej polisy można ubezpieczyć całą rodzinę?
– PZU zapewnia możliwość objęcia ochroną w ramach jednej polisy siebie, małżonka lub partnera życiowego oraz dzieci. Co ważne, zakres tych ubezpieczeń jest bardzo szeroki i obejmuje finansowe wsparcie nie tylko w przypadku śmierci. To także pomoc finansowa w sytuacjach takich jak m.in. leczenie w szpitalu, operacje chirurgiczne, wystąpienie ciężkiej choroby (np. raka), utrata sprawności w codziennym życiu (np. brak możliwości schylania się, siedzenia czy chodzenia po schodach) – aż po organizację leczenia za granicą i pokrycie jego kosztów. Zakres każdego z ubezpieczeń jest tak przygotowany, by chronił od tych przypadków i chorób, które zdarzają się ludziom najczęściej i wywołują największe obawy. Dlatego m.in. obejmują one możliwość wielokrotnej wypłaty świadczenia, najszerszą w Polsce listę dziecięcych ciężkich chorób czy dodatkowe wsparcie w razie hospitalizacji w wyniku nowotworu. Po pobycie w szpitalu klienci mogą również otrzymać kartę apteczną, która pozwala na odbiór dowolnych produktów w aptece (leki, suplementy, kosmetyki itd.) o wartości od 100 do 1000 zł, w zależności od ustalonego limitu karty. Wszystko po to, aby lepiej wspierać ubezpieczonych i ich rodziny w trudnych sytuacjach życiowych.
– Czy można ubezpieczyć swój dom? Co takie ubezpieczenie obejmuje?
– Polisa PZU Dom sprawdzi się w przypadku takich zdarzeń jak wybuch gazu, zalanie, pożar, huragan, upadek drzewa czy uderzenie pojazdu w nasz dom lub ogrodzenie oraz powódź. Wypłacimy również odszkodowanie, jeśli do domu klienta włamią się złodzieje lub wandale zniszczą elewację. W przypadku wariantu – Od Wszystkich Ryzyk – ochrona ubezpieczeniowa obejmuje maksymalnie szeroki katalog różnych zdarzeń – od m.in. Zniszczenia ocieplenia budynku przez dzikie zwierzę, aż po sytuacje, gdy senior lub dziecko padną ofiarą oszusta wyłudzającego pieniądze i kosztowności metodą na wnuczka czy policjanta. W tym wariancie jest także ubezpieczenie pupila (psa, kota) od NNW. Zakres polisy PZU DOM warto rozszerzyć o dodatki takie jak na przykład ubezpieczenie OC w życiu prywatnym. To ochrona na wypadek szkód wyrządzonych przez ubezpieczonego lub jego dzieci – choćby podczas jazdy hulajnogą elektryczną czy rowerem.
– Co jeśli w moim domu dojdzie do awarii?
– Polisa PZU DOM to także błyskawiczna pomoc w razie awarii w mieszkaniu, takich jak pęknięta rura, zepsuty zamek w drzwiach czy zwarcie instalacji elektrycznej. Dzięki ubezpieczeniu Pomoc w Domu nie trzeba już martwić się o fachowca, który szybko naprawi awarię. PZU zorganizuje i opłaci między innymi hydraulika, ślusarza czy elektryka oraz informatyka – a to szczególnie cenna pomoc w dobie zdalnej nauki i pracy.
– Czy można ubezpieczyć się przed oszustwem?
– W naszej ofercie jest propozycja dla osób, które robią zakupy w internecie – ubezpieczenie ochrony prawnej sprawdzi się w sytuacji, gdy sprzedawca zwleka z wysyłką zamówionego towaru lub nie wszystkie zakupione przedmioty zostały dostarczone, a sklep internetowy nie chce nam zwrócić pieniędzy. W takim wypadku można liczyć na prawnika PZU, który poradzi, jak odzyskać pieniądze czy napisać reklamację. Ciekawą opcją jest też ubezpieczenie ochrony prawnej wraz z Alertami BIK. Dzięki tej usłudze ubezpieczony otrzyma powiadomienie smsem i mailem, gdy ktoś będzie próbował wyłudzić na jego dane pożyczkę lub kredyt.
– Jak dobrać najlepszą polisę? Gdzie zwrócić się o radę?
– Nie zawsze wiemy od czego tak naprawdę chcemy się zabezpieczyć. Dlatego warto wybrać się na rozmowę ze specjalistą w dziedzinie ubezpieczeń – kimś, kto pomoże przeanalizować sytuację życiową i dobrać najodpowiedniejsze ubezpieczenie, odpowie na trudne pytania i wyjaśni wątpliwości w najbardziej przystępny sposób.
Zachęcamy do kontaktu osobistego z naszymi specjalistami.
Zapraszamy na ul. Chopina 3 w Turku
Godziny pracy oddziału:8.00-16.00 (pn.-pt.)
Adres www:https://turek.oddzialpzu.pl/