Za około tydzień ma zostać usunięta usterka nowej windy przy wejściu do tunelu. – Konieczne jest sprowadzenie odpowiednich części – wyjaśnia Radosław Śledziński z biura prasowego PKP PLK.
Jak nas poinformowano, usterka windy na stacji Konin została już zgłoszona serwisowi technicznemu. – Do usunięcia awarii konieczne jest sprowadzenie odpowiednich części. Serwis deklaruje, że nastąpi to za około tydzień – wyjaśnia Radosław Śledziński.
A jak do czasu naprawy windy mają radzić sobie osoby mające trudności z poruszaniem się? – Mogą skorzystać z asysty uprawnionego pracownika, który zapewnia pomoc podczas przemieszczania się po dworcu, na peronach i w ciągach komunikacyjnych. Zgodnie z procedurą, zamiar skorzystania z asysty należy zgłosić na 48 godzin przed planowaną podróżą telefonicznie (nr tel. 22 474 13 13) lub mailowo (pomocprom@pkp.pl) – informuje przedstawiciel PKP PLK.
Taki scenariusz sprawdzić się może jednak raczej w przypadku podróżnych, którzy dużo wcześniej wiedzą, że będą wyjeżdżać z Konina, czy tu wracać. Ktoś to będzie po prostu chciał się przedostać z jednego osiedla na drugie tunelem już raczej z pomocy uprawnionego pracownika nie skorzysta, bo trudno „zaplanować” taki spacer na dwa dni wcześniej i jeszcze go zgłosić.