W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Shootersss

Aktualności

„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina

2020-10-06 15:34:26
Marcin Szafrański
Napisz do autora
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina

W mieście rozpoczęła się zapowiadana na jesień kampania nowego logo naszego miasta, które ma nawiązywać do strategii „Konin-zielone miasto energii”.

Obecnie obowiązujące logo naszego miasta to „Konin witaj”. Zostało ono opracowane około 7 lat temu, a było częścią większego projektu realizowanego dla naszego samorządu przez fundację z Lublina, za prezydentury Józefa Nowickiego. Było głośno o tych działaniach, głównie dlatego, że to zadanie kosztowało budżet prawie milion złotych.

Na jesień zapowiadano kampanię promocyjną i właśnie ruszyła. Na billboardach i na przystankach pojawił się zarys konia na zielonym tle, a obok tajemnicze hasło „co popłynie?”. Pewnie wkrótce dowiemy się więcej. Jakiś czas temu prezydent Konina zapowiedział, że szczegóły poznamy podczas konferencji w październiku.

„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina



Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





koninianka
No i popłynęli:-)))))
Kon.
No to się nam Konin rozwija. Bardzo dobrze. Teraz jest taki trend ekologiczny wcześniej był na przyciągnięcie turystów. Nie tylko Konin szedł w tym kierunku. Patrząc na inne miasta miały w tej tematyce loga. No z tą różnicą że im się udało. Ale teraz jest szansa . Będą dofinansowania do zielonej strefy pokopalnianej dla samorządów. Tym razem będzie dobrze.
figa
Pal licho kto wymyślił. Niech się przyzna kto wybrał i zatwierdził.
Dzon
To bardziej przypomina szkic lamy niż KONIA
Q
Konin Żegnaj,po tym ilu mieszkańców stąd wyjechało w ciągu ostatnich 15 lat.