W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Browar od 4 stycznia 24

Aktualności

„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina

2020-10-06 15:34:26
Marcin Szafrański
Napisz do autora
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina

W mieście rozpoczęła się zapowiadana na jesień kampania nowego logo naszego miasta, które ma nawiązywać do strategii „Konin-zielone miasto energii”.

Obecnie obowiązujące logo naszego miasta to „Konin witaj”. Zostało ono opracowane około 7 lat temu, a było częścią większego projektu realizowanego dla naszego samorządu przez fundację z Lublina, za prezydentury Józefa Nowickiego. Było głośno o tych działaniach, głównie dlatego, że to zadanie kosztowało budżet prawie milion złotych.

Na jesień zapowiadano kampanię promocyjną i właśnie ruszyła. Na billboardach i na przystankach pojawił się zarys konia na zielonym tle, a obok tajemnicze hasło „co popłynie?”. Pewnie wkrótce dowiemy się więcej. Jakiś czas temu prezydent Konina zapowiedział, że szczegóły poznamy podczas konferencji w październiku.

„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina



Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





Xd
Moja propozycja co popłynie to rzeka bezrobotnych do urzędu pracy Xd
Kwb
Ile nowych miejsc pracy??
observer
OdPOwiadam na pytanie zawarte na tym bilbordzie: Co płynie ?Płynie głuPOta z debilizmem nieuleczalnym .
Miś
Poprzednie logo kosztowało 1milion złotych, to zapewne nie mniej - "słuszną linię ma nasza władza"
do Kon
Konin nigdy nie był i nie będzie miastem turystycznym tak jak Toruń, czy Gniezno.To miasto robotnicze,a jedyny słup w Starym Koninie turystów nie przyciągnie.