W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Korytkowski

Aktualności

„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina

2020-10-06 15:34:26
Marcin Szafrański
Napisz do autora
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina

W mieście rozpoczęła się zapowiadana na jesień kampania nowego logo naszego miasta, które ma nawiązywać do strategii „Konin-zielone miasto energii”.

Obecnie obowiązujące logo naszego miasta to „Konin witaj”. Zostało ono opracowane około 7 lat temu, a było częścią większego projektu realizowanego dla naszego samorządu przez fundację z Lublina, za prezydentury Józefa Nowickiego. Było głośno o tych działaniach, głównie dlatego, że to zadanie kosztowało budżet prawie milion złotych.

Na jesień zapowiadano kampanię promocyjną i właśnie ruszyła. Na billboardach i na przystankach pojawił się zarys konia na zielonym tle, a obok tajemnicze hasło „co popłynie?”. Pewnie wkrótce dowiemy się więcej. Jakiś czas temu prezydent Konina zapowiedział, że szczegóły poznamy podczas konferencji w październiku.

„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina



Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





Crow31
Co popłynie??? Raczej kto! Odpowiadam: Górnicy, pracownicy Fugo i elektrowni.
warszawskie klocki
jesteście z ugrupowania trzaskowskiego, wiadomo co popłynie... :)
szkoda dzieła naszych ojców
Bareja by się musiał od was prezydenci uczyć, wasze POsunięcia to gotowy scenariusz do jego filmów .Oczywiście z ,,aktorem"" w roli głównej.
To jest miś na skalę naszych możliwości
Takiego marnotrawstwa to już dawno nie było....nowe logo a na przystanku szyba rozbita, to pokazuje skalę tej" propagandy sukcesu"...... jeśli cokolwiek miałoby przyciągnąć turystów do Konina to chyba tylko.... Titanic, którym za chwilę stanie się Konin
Kolonia
Może dlatego urząd pracy w Koninie zamknięty.