W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X

Aktualności

Próby obciążeniowe południowej nitki nowego łącznika. Jak wypadły?

2020-10-24 15:35:06
Próby obciążeniowe południowej nitki nowego łącznika. Jak wypadły?

Sześć ciężarówek a każda ważyła około 32 ton! Wczoraj odbyły się próby statycznego i dynamicznego obciążenia południowej nitki jezdni nowego łącznika od strony Wyzwolenia. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wypadły pozytywnie.

Najpierw ciężarówki o masie około 32 ton zatrzymywały się nad kolejnymi z trzech przęseł, a później przejechały jezdnią z prędkością: 10, 20, 30 i 50 km/h. Pomiary dokonywane były przy użyciu specjalistycznego sprzętu i oprogramowania. Jak informuje magistrat, po oficjalnym raporcie podjęta zostanie decyzja o włączeniu południowej nitki do ruchu. Wiadukt nad torami przeszedł podobne badania już wcześniej i one także wypadły pozytywnie.

W piątek drogowcy kontynuowali układanie warstw bitumicznych, montowali oświetlenie i pionowe znaki drogowe. Wszystko wskazuje na to, że już niebawem utrudnienia w tym miejscu układu komunikacyjnego miasta w znaczący sposób znikną.

zdj. Urząd Miejski w Koninie

Próby obciążeniowe południowej nitki nowego łącznika. Jak wypadły?
Próby obciążeniowe południowej nitki nowego łącznika. Jak wypadły?
Próby obciążeniowe południowej nitki nowego łącznika. Jak wypadły?

Podziel się

Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:




.Max
A kiedy będą obiecane ekrany?
Na maxa
Na maxa według polskich standardów to po 50 ton na krótkich dystansach. Czekajcie na nas my test praktyczny zrobimy. Ale budują z zapasem więc wytrzyma
Oj
Ncn popieram Cię...
Ncn
Kilka lat temu na przeprawę tez ciężarówki wjeżdżały i próby wypadły pozytywnie. Efekty widać dziś! Powinny na cały wiadukt wjechać i każda z nich powinna 40 ton ważyć ! Takie testy robi się na maxa.


Jesteśmy na: