W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Korytkowski

Aktualności

Jaki program do obsługi Allegro wybrać?


(Materiał promocyjny)
2022-06-14 10:27:44

Jaki program do obsługi Allegro wybrać?

Pytanie dość trudne, ponieważ odpowiedź zależy od indywidualnych potrzeb i wymagań klientów. Allegro jest bowiem największą platformą sprzedażową na rynku, z której usług korzystają miliony Polaków. To sprawia, że obecni na niej sprzedawcy zarówno rozpoczynają swoją przygodę z e-handlem, jak również są doświadczonymi właścicielami sklepów. Podstawowe potrzeby są jednak w większości takie same. Bez ich zaspokojenia, prężne rozwijanie dalszej sprzedaży nie będzie możliwe.

Z pomocą przychodzi platforma do zarządzania sprzedażą wielokanałową, jaką jest Apilo (daw.ErpBox). Dzięki jej możliwościom każdy sprzedawca będzie mógł w pełni zoptymalizować sprzedaż na Allegro, gruntując swoją pozycję na rynku. Zacznijmy jednak od początku, czyli od charakteryzacji sprzedaży na najpopularniejszej platformie w Polsce.

Wyzwania sprzedaży na Allegro

Sprzedaż na platformie na Allegro, choć bardzo popularna, czasami może być problematyczna. W trudnych momentach przydaje się gruntowne przygotowanie własnej działalności, otwierające drogę do pełnej sukcesów sprzedaży. Co zatem należy mieć na uwadze na samym początku przygody z e-handlem?

Przede wszystkim odpowiednią niszę, dzięki której nasza sprzedaż będzie miała zapewniony bezpieczny start. Nie jest to łatwe, ponieważ trendy ciągle się zmieniają, a konkurencja nie śpi. Wystarczy jednak chwila zastanowienia i wnikliwa analiza rynku, by wpaść na odpowiedni pomysł. Drugim problemem może być nieznajomość technicznej formy funkcjonowania platformy i brak doświadczenia.

To jednak normalne. Nie należy stresować się na zapas, ponieważ praktyka czyni mistrza, a popełnianie błędów zbliża nas do wymarzonego przez nas celu. Bardzo łatwo jest obrać właściwe tory, tym bardziej, że funkcjonowanie platformy Allegro jest bardzo intuicyjne, a szereg możliwości usprawnia wiele procesów.

Załóżmy, że przełamaliśmy pierwsze lody i nasza działalność nabiera tempa. Ręczna obsługa zamówień się sprawdzała w momencie, kiedy zamówień było mało, jednak ich ilość rośnie z każdym dniem. Dodatkowo po głowie coraz częściej chodzi pomysł rozwoju działalności i ekspansja na kolejne kanały sprzedażowe. Co wtedy?

W takich sytuacjach wielu sprzedawców zaczyna rozglądać się za dodatkowymi możliwościami, takimi jak program do obsługi Allegro dzięki którym poprawa wyników będzie widoczna, a cały proces obsługi zamówień zautomatyzowany.

Otwarcie 1,5 %

Co powinien mieć dobry program do obsługi Allegro?

Obecnie na rynku mamy do czynienia z wieloma rozwiązaniami pomagającymi w obsłudze Allegro. Jak zatem przeprowadzić selekcję, by wybrać to najlepsze? Najlepiej będzie skupić się na proponowanych możliwościach, niezbędnych do usprawnienia kluczowych procesów.

Oprogramowanie musi przede wszystkim posiadać możliwość pobierania zamówień i aktualizację ich statusów. Ta funkcjonalność to podstawa kompletująca najważniejsze informacje. Dodatkową funkcjonalnością jest drukowanie faktur w momencie wpłynięcia opłaty. Jasne, robienie tego ręcznie wchodzi w grę, jednak w momencie, gdy mamy możliwość automatyzacji, warto z tego skorzystać.

Kolejnym atutem będzie kontrola stanów magazynowych i możliwość manewrowania towarem, którego zasoby zostaną wyczerpane. Oszczędzi to sporo czasu przy obsłudze zamówienia, tym samym nie narażając sprzedawców na sytuację, w której klient złoży zamówienie na produkt, którego fizycznie nie ma.

Dla jak najbardziej efektywnego dopasowania narzędzi do wymagań biznesu warto zorientować się, jakie integracje oferują rozważane przez nas programy. Tutaj szczególną uwagę należy zwrócić na możliwości magazynowo-księgowe oraz kurierskie, bez których sprzedaż w zasadzie nie jest możliwa.

Obsługa Allegro z Apilo (daw.ErpBox)

Te i znacznie więcej możliwości posiada system Apilo (daw.ErpBox) – platforma usprawniająca sprzedaż internetową, ze szczególnym naciskiem na wielokanałowość.

Dzięki specjalnemu managerowi Allegro, przed sprzedawcami otworzą się nowe możliwości znacząco usprawniające sprzedaż na najpopularniejszym portalu aukcyjnym. Dostępne rozwiązania powstały bowiem z uwzględnieniem potrzeb klientów i ciągle zmieniających się trendów na rynku.

Apilo (daw.ErpBox) bierze również pod uwagę potrzeby osób rozwijających działalność. Jeśli w waszym posiadaniu znalazły się dwa konta Allegro (lub nowe kanały sprzedaży opierające się o oprogramowania sklepowe), z łatwością możecie połączyć zarządzanie nimi. Apilo (daw.ErpBox) umożliwia bowiem prowadzenie sprzedaży wielokanałowej za pomocą jednego ekranu. Oznacza to że wszystkie zamówienia, niezależnie od kanału zakupu, trafią w jedno miejsce. Takie rozwiązanie znacząco skraca czas realizacji zamówień i wpływa na ich dokładność.

Co jeszcze oferuje Apilo (daw.ErpBox)?

  • przenoszenie produktów z konta A na konto B,
  • informowanie o płatnościach,
  • automatyczne przypisanie kurierów z Allegro do metod wysyłki w Apilo (daw.ErpBox)
  • integracje z hurtowniami,
  • automatyczne e-mailowe powiadomienia dla klientów o wysłaniu zamówienia,
  • możliwość filtrowania zamówień,
  • automatyczne drukowanie druków przewozowych,
  • możliwość integracji z hurtowniami w modelu dropshipping.

Biorąc pod uwagę liczne moduły usprawniające sprzedaż i pozwalające na jej automatyzację, warto przetestować system Apilo (daw.ErpBox), by odkryć nowe możliwości zarządzania. Rozwiązania dedykowane Allegro mogą pomóc odmienić dotychczasowe oblicze handlu, dzięki czemu sprzedawca znajdzie czas na wszystko.

Jaki program do obsługi Allegro wybrać?
Jaki program do obsługi Allegro wybrać?