W konińskim urzędzie miejskim powstał wydział obsługi inwestora. W tej chwili miasto poszukuje jego kierownika, a także inspektora, który zajmie się promocją i public relations. Oferty można składać do końca stycznia.
Nowy wydział zlokalizowany będzie w głównej siedzibie magistratu. Stworzy go 5 osób. 3 z nich zostaną przesunięte z innych wydziałów, natomiast 2 pozostałych pracowników będzie wyłonionych w drodze konkursu.
Zostały one ogłoszone. Poszukiwany jest szef nowego wydziału. Kandydaci muszą między innymi wykazać się minimum pięcioletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierowniczym w przedsiębiorstwie lub instytucji gospodarczej. Urząd zatrudni również inspektora w wydziale obsługi inwestora, a taki pracownik musi mieć minimum trzyletnie doświadczenie związane z promocją, marketingiem i public relations. Oferty od kandydatów chcących ubiegać się o jedno czy drugie stanowisko przyjmowane są w magistracie do 31 stycznia.
Józef Nowicki zapowiada, że w nowym wydziale będą pracować ludzie najlepsi z najlepszych. – Bardzo zależy mi na tym, żeby kierownikiem tego wydziału był ktoś, kto ma zupełnie świeże spojrzenie, takie nieskażone urzędniczym patrzeniem na pewne sprawy dotyczące gospodarki czy, w tym przypadku, inwestycyjnych działań – mówi. Dodając, że nowy wydział będzie podlegał bezpośrednio prezydentowi.
W związku z powstaniem WOI, w magistracie zlikwidowano formalnie wydział inwestycji. Zmienił również nazwę wydział działalności gospodarczej i rozwoju, który teraz jest wydziałem rozwoju gospodarczego.