W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
OK Yassumi

Aktualności

Kiedyś był tu sklep rybny. Rusza Centrum Obsługi Pasażerów MZK

2021-11-30 15:45:37
Kiedyś był tu sklep rybny. Rusza Centrum Obsługi Pasażerów MZK

Od jutra oficjalnie zacznie działać przy ulicy Dworcowej 6 Centrum Obsługi Pasażerów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Koninie. Jest ono dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.

Obiekt ten przejmie funkcję dwóch punktów sprzedaży biletów – przy dworcu PKP i ulicy Wyszyńskiego. Ich pracownicy (cztery osoby) będą teraz pracować przy Dworcowej. Zaplecze socjalne posłuży także kontrolerkom biletów.

Jak podkreślała podczas oficjalnego otwarcia Magdalena Przybyła, prezes MZK, w Centrum Obsługi Pasażerów będzie można jednak nie tylko kupić bilety (także przy pomocy terminali płatności bezgotówkowych), ale to także biuro podawcze i biuro rzeczy znalezionych. – Będzie tutaj także kasa Miejskiego Zakładu Komunikacji oraz informacja pasażerska. Mieszkańcy uprawnieni do biletów wolnej jazdy, na przykład honorowi dawcy krwi, w tym miejscu będą mogli je odbierać i przedłużać – mówiła Magdalena Przybyła. Podkreślając, że nowy obiekt dostosowany jest również dla osób z niepełnosprawnościami. – Chciałabym bardzo serdecznie podziękować władzom miasta za to, że ten obiekt, który kiedyś był sklepem rybnym i w kilku przetargach nie znalazł dzierżawców, trafił do MZK. Dzięki temu mogliśmy urządzić tutaj Centrum Obsługi Pasażerów – mówiła Magdalena Przybyła. Oficjalnego otwarcia dokonał również prezydent Konina. – To kolejny krok milowy związany z funkcjonowaniem MZK pod przywództwem Magdaleny Przybyły – mówił Piotr Korytkowski. – Co jakiś czas spotykamy się pokazując nową twarz MZK i to jest kolejna.

Prezydent przyznał, że to pomieszczenie będzie miało też inne zadania przekazywane przez miasto. W otwarciu wziął również udział Marek Gola, przewodniczący rady nadzorczej MZK.

Centrum Obsługi Pasażerów będzie otwarte od 1 grudnia, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00, a także w soboty od 7.00 do 15.00.

Kiedyś był tu sklep rybny. Rusza Centrum Obsługi Pasażerów MZK
Kiedyś był tu sklep rybny. Rusza Centrum Obsługi Pasażerów MZK
Kiedyś był tu sklep rybny. Rusza Centrum Obsługi Pasażerów MZK
Kiedyś był tu sklep rybny. Rusza Centrum Obsługi Pasażerów MZK
Kiedyś był tu sklep rybny. Rusza Centrum Obsługi Pasażerów MZK
Kiedyś był tu sklep rybny. Rusza Centrum Obsługi Pasażerów MZK
Kiedyś był tu sklep rybny. Rusza Centrum Obsługi Pasażerów MZK
Marcin Szafrański



Śledź nas na

Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





Marek
pieniądze wyrzucone w błoto. Żenada
taka prawda
Po co to skoro tyle czasu obyło się bez tego? Zmarnowana kasa wydana niepotrzebnie. Pani prezes miała dość ludzi szwędających się w biurze i robiących im wstyd za te mandaty wypisane na siłę gdzie jeszcze nie zdąży się biletu wyciągana i skasować do kolejnego przystanku bo przystanki są tak blisko siebie. Kto tam pojedzie specjalnie bilet miesięczny kupić skoro dla dzieci nie ma już darmowych przejazdów do szkół? Zlikwidowali inne punkty i teraz tylko ten jeden w takim miejscu postawili to nie jest dla mieszkańców tylko przeciw nim i dla kanarów aby jeszcze więcej mandatów na siłę wciskali uczciwym ludziom. Już widzę te obławy kanarów polujących na premie od każdego złapanego... bo co ich obchodzi ze ręce zajęte od zakupów i szukam portfela a jak wyciągam bilet kasowniki zablokowane bo już drugi przystanek a wedle ich przepisów mam zdążyć kasować bilet przed kolejnym przystankiem i mimo ze kanar widział ze nie siadam stoję szukam biletu to jak człowiek nie zrozumie tylko się cieszy z kolejnego złapanego bo kanary są jak te hieny cmentarne co kradną bez sumienia
Trach
Wszystko fajnie ale ten szyld mógłby być ładniejszy, bardziej przejrzysty i przede wszystkich porządnie podświetlony od środka aby go było widać po zmierzchu, a wygląda niestety tandetnie.
Ta władza umie tylko dbać o siebie
Nowa twarz MZK..... byłaby owszem,gdyby okresowo przejazdy byłyby darmowe,a tutaj szykują się kolejne podwyżki cen biletów od nowego roku.W sytuacji gdy większość pasażerów to uczniowie ... byście się wstydzili żeby na nich jeszcze bardziej zarabiać...
antypopis
Mam pytanie ... a komu to potrzebne???


Jesteśmy na: