W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Browar od 4 stycznia 24

Aktualności

Kampania płatna w wyszukiwarce - skonstruować ją samodzielnie, czy skorzystać z usług specjalisty

2021-02-08 12:21:31

Kampania płatna w wyszukiwarce - skonstruować ją samodzielnie, czy skorzystać z usług specjalisty

Reklama w wyszukiwarce jest w dzisiejszych czasach konieczna, jeżeli chce się zapewnić przetrwanie swojej firmie i mieć poczucie satysfakcji z prowadzenia własnego biznesu. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z konieczności inwestowania w rozwiązania takie, jak reklamapłatna w wyszukiwarce lub SEO, jednak wiele z nich zastanawia się, czy kampania Google Ads powinna być ustawiona samodzielnie, czy może lepiej skorzystać tu z pomocy specjalisty freelancera, a może lepszym rozwiązaniem będzie agencja sem?

Zalety Google Ads

Narzędzie reklamowe od giganta Internetu jest niezwykle cenne w pozyskiwaniu ruchu i konwersji, a do tego kampaniareklamy płatnej nie musi być droga, gdyż przed jej startem dokładnie określa się przeznaczony na nią budżet. Dzięki temu będzie ona dobrym narzędziem zarówno dla wielkich biznesów, jak i tych najmniejszych.

Nawet przy niewielkim budżecie umożliwia ona dokonanie konwersji, gdyż reklamy Wyświetlają się tylko pożądanej grupie docelowej, a w przypadku jej dobrej znajomości sukces jest gwarantowany.

Taka wysoce spersonalizowana reklama powinna być narzędziem, z którego korzysta się na co dzień, aby efekt był trwały. Reklamapłatna w wyszukiwarce posiada bowiem tę wadę, że wraz z końcem budżetu konwersja zmaleje do zera.

Konstruować samemu czy wynająć specjalistę?

Kampania płatna w wyszukiwarce powinna być tworzona przede wszystkim przez osoby, które posiadają już jakieś doświadczenie z działaniami marketingowymi w sieci i niekoniecznie muszą być to specjaliści. Wielu przedsiębiorców tworzy reklamy w wyszukiwarce z użyciem tego narzędzia samodzielnie, jednak jeżeli dysponuje się budżetem na pomoc eksperta, warto z niej skorzystać.

Reklama w wyszukiwarce powinna być bowiem odpowiednio skonfigurowana, aby była w pełni skuteczna. Przed jej stworzeniem powinno się między innymi posiąść dość dokładną wiedzę o przedstawicielach grupy docelowej.
Wiedza, jaką trzeba zebrać, to wiek, płeć, miejsce zamieszkania, pasje, preferencje i styl życia członków grupy docelowej. Poza tymi informacjami powinno się też przeprowadzić badania słów kluczowych, których używają konsumenci, wypowiadając się o produktach i usługach danej firmy, które to określenia często znacząco odbiegają od tych poprawnych, używanych w branży.

Specjalista reklamy płątnej zbierze najważniejsze informacje i przekuje je w doskonałą reklamę, która zapewni jak najlepsze wyniki przy możliwie jak najmniejszym budżecie, a jej efekty będą widoczne niemal natychmiast po uruchomieniu kampanii. Niezależnie, czy będzie to reklama płatna w wyszukiwarce, kampania w sieci reklamowej, czy kampania youtube.