W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
YOCHI

Aktualności

Można się umówić na wideorozmowę w ZUS-ie. Warto mieć przy sobie dowód

2020-11-05 13:13:00
Milena Fabisiak
Napisz do autora
Można się umówić na wideorozmowę w ZUS-ie. Warto mieć przy sobie dowód

Od wczoraj we wszystkich placówkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dostępna jest e-wizyta. Na wideorozmowę z ekspertem danej placówki ZUS klient może umówić się na dogodny dla siebie moment. Rozmowa może trwać maksymalnie 20 minut. Warto mieć przy sobie dokument tożsamości.

Przypomnijmy, że ZUS wprowadził usługę e-wizyty w październiku. Jako pierwsi skorzystali z niej mieszkańcy Poznania, Warszawy, Krakowa i Wrocławia. – W październiku zarezerwowano aż 1.122 e-wizyt w ZUS, a przypominam, że pierwsze e-wizyty w ZUS ruszyły 19 października, w siedmiu oddziałach: w trzech w Warszawie, w dwóch w Poznaniu, w Krakowie i we Wrocławiu – informuje Marlena Nowicka, regionalna rzeczniczka prasowa ZUS w Wielkopolsce.

Od 4 listopada wideorozmowa z ekspertem jest możliwa we wszystkich placówkach ZUS. Aby można było odwiedzić ZUS on-line, należy mieć dostęp do komputera lub smartfona z kamerką i mikrofonem. Klient wybiera dogodny dla siebie termin i godzinę. Na wirtualną wizytę można umówić się w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 14.30. Rozmowa może trwać maksymalnie 20 minut. By zarezerwować wizytę on-line należy wejść na stronę www.zus.pl. Podczas rezerwacji trzeba podać swoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, a także kod pocztowy miejsca zamieszkania. Należy wybrać również obszar merytoryczny e-wizyty. Dzień przed spotkaniem, na wskazany podczas rejestracji numer telefonu, osoba rezerwująca zdalną wizytę, otrzyma przypominającego sms-a. Natomiast w dniu e-wizyty, godzinę przed spotkaniem, otrzyma e-maila, w którym będzie link do połączenia z pracownikiem ZUS. – W celu sprawnego funkcjonowania tej usługi, apelujemy do osób, które z różnych powodów rezygnują z e-wizyty, by nas o tym wcześniej poinformowały, aby w tym czasie ktoś inny mógł z takiej porady skorzystać – zwraca uwagę rzeczniczka. – Wizytę on-line odwołamy przez link do rezygnacji z e-wizyty, który otrzymany bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji oraz w dniu planowanego e-spotkania.

Jeśli klient będzie chciał uzyskać informację w konkretnej, indywidualnej sprawie, powinien przygotować dokument tożsamości. Należy go pokazać do kamery podczas e-wizyty.




Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom: