W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Browar od 4 stycznia 24

Aktualności

Zmiany w wydziale komunikacji konińskiego starostwa. Niektóre sprawy załatwi się wyłącznie po umówieniu

2020-08-29 07:28:00
Milena Fabisiak
Napisz do autora
Zmiany w wydziale komunikacji konińskiego starostwa. Niektóre sprawy załatwi się wyłącznie po umówieniu

Od 1 września w konińskim starostwie zmienią się zasady obsługi klientów wydziału komunikacji. Chodzi o osoby załatwiające sprawy związane z rejestracją pojazdów! Na czym polegają zmiany? I dlaczego są wprowadzane?

Od najbliższego wtorku załatwienie spraw związanych z rejestracją pojazdów w konińskim starostwie będzie możliwe wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji wizyty przez internet na stronie https://www.bezkolejki.eu/spkonin lub umówieniu wizyty telefonicznie pod numerem tel. 63240 32 74. Trzeba to będzie robić, jeśli chce się zarejestrować pojazd nowy i używany, wymienić dowód rejestracyjny z powodu braku miejsca na kolejne badanie techniczne, zmienić dane techniczne pojazdu, zmienić własność pojazdu. W pozostałych sprawach np. praw jazdy, odbiorów stałych dowodów rejestracyjnych, wyrejestrowania pojazdu z powodu demontażu, czasowego wycofania pojazdów z ruchu i ich przywracania do ruchu, zmiany w dowodzie rejestracyjnym – dopisanie współwłaściciela, hak, gaz; stacji kontroli pojazdów i ośrodków szkolenia kierowców; przedsiębiorców prowadzących przewóz rzeczy lub osób obsługa klientów odbywać się będzie bez ograniczeń, tj. po pobraniu biletu do kolejki w urzędzie lub po wcześniejszej rezerwacji wizyty przez internet na stronie https://www.bezkolejki.eu/spkonin.

Jaki jest powód wprowadzenia zmian? Jak informują urzędnicy, podyktowane jest to względami bezpieczeństwa zarówno klientów, jak i pracowników urzędu, a związane ze zwiększającą się liczbą zakażeń koronawirusem w naszym regionie. – Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form obsługi klienta w sprawie zgłoszeń sprzedaży, nabycia pojazdów poprzez e-PUAP lub w formie papierowej w Kancelarii Starostwa Powiatowego. Wnioski i korespondencja, które nie wymagają obecności osobistej (czyli potwierdzenia wpływu), mogą również zostać złożone w skrzynce podawczej znajdującej się w przedsionku głównego wejścia do urzędu. Wszelkich informacji dotyczących pracy wydziału i sposobu załatwienia konkretnych spraw udzielamy też przez telefon – informuje Marcin Wietrzykowski, naczelnik wydziału komunikacji w konińskim starostwie.




Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





Biorąca udział
Xyz chcesz to miej to w głębokim poważaniu, ale my mamy rodziny, dzieci i nie chcemy ich narażać na ryzyko zarażenia!
Xyz
Jaki wirus. Przestańcie siać teorię sPiSkowe