Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koninie jako jedna z pierwszych w Polsce wprowadziła spore zmiany na sali obsługi klienta. – W związku z wejściem przepisów RODO w naszej placówce zostały wprowadzone zmiany, które w szczególny sposób zapewnią poufność i dyskrecję przy załatwianiu spraw – mówi Katarzyna Rzepecka-Andrzejak, kierownik Placówki Terenowej KRUS w Koninie.
Po wejściu w życie rozporządzenia Unii Europejskiej dotyczącego przetwarzania danych osobowych i ich ochrony, w konińskiej Placówce Terenowej KRUS na sali obsługi wprowadzono duże zmiany. Sala obsługi została oddzielona przezroczystą szybą. Dla oczekujących w kolejce przygotowano salę z krzesełkami. Przy biurku urzędnika może znajdować się jedna osoba załatwiająca sprawę. – Placówka Terenowa KRUS w Koninie stale dąży do podniesienia standardów obsługi klientów. W związku z wejściem przepisów RODO w placówce zostały wprowadzone zmiany, które w szczególny sposób zapewnią poufność i dyskrecję przy załatwianiu spraw – mówi Katarzyna Rzepecka-Andrzejak.
Wszystko wskazuje na to, że w instytucji szykują się jeszcze kolejne zmiany. – W najbliższym czasie planowane jest również wdrożenie systemu kolejkowego (kolejkomatu), który pozwoli na efektywne zarządzanie przepływem klientów. Chcemy poprzez wprowadzenie systemu wyeliminować stresogenne sytuacje i napięcia, często zdarzające się w przypadku oczekiwania w kolejkach „tradycyjnych” oraz zapewnić naszym klientom komfort oczekiwania – mówi Katarzyna Rzepecka-Andrzejak.